Línies Addicionals

Un programa de
Catalunya Música.

De dilluns a divendres,
de vuit a nou del vespre.

dimarts, 17 d’abril del 2007

Tot xerrant de Glenn Gould

Acaba de sortir al mercat "Conversaciones con Glenn Gould" de Jonathan Cott, publicat per l'editorial Global Rhythm.
Aquest llibre, inèdit fins ara a casa nostra, l'ha traduït Ferran Esteve. Amb ell parlarem no només del llibre, sinó també de Glenn Gould, de qui aquest 2007 es compleix el 25è aniversari de la seva mort.

L'entrevista, un cop emesa, la podreu recuperar a través d'aquest enllaç.
.

Etiquetes de comentaris:

1 Comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

Hola,

Celebro que dediqueu una estoneta al Glenn Gould, és un pianista que m'agrada molt de qui provo, mica en mica, de tenir-ho tot.

Sempre em sorprèn aquesta relació que té amb el piano, jo diria que és un relació com cap altre, sobrepassa la fisicalitat, tot i que prescindia quan volia dels pedals, és extraordinari veure'l toncar amb les cames creuades.

Bé, pots veure que m'apassiona, no sé ben bé la causa però sentir-lo tocar és diferent, ell i la Tatiana Nikolaeva són els únics pianistes que m'ha semblat que un piano es transformava amb un clave.

Bé.... ja no menrollu més, però és que em sembla un pianista.... i ell com a personaje (o persona) evidentment no deuria ser de tracte fàcil però, tocava tant bé....!!!!!!!

Per acabar, solament comentar, que desconeixia que s'hagués publicat aquest llibre, sí sabia que recentment s'ha publicat Vida y Arte de Glenn Gould de Kevin Bazzana publicat per Turner, ara per Sant Jordi amb el tema dels descomptes possiblement me'ls compri tots dos.

Bé... fins aviat!

12:05 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home